Maatregelen corona virus

In verband met het Coronavirus treffen wij op advies van de overheid en het RIVM maatregelen om enerzijds de gezondheid van u als cliënt en van onze medewerkers te beschermen en anderzijds onze dienstverlening zo goed mogelijk te continueren.

Wij zijn, zoals u van ons gewend bent, telefonisch en per e-mail bereikbaar op werkdagen binnen onze kantoortijden.

Voor een bespreking kunt u contact met ons kantoor opnemen. Wij bieden u de mogelijkheid om de bespreking via beeldverbinding ("videobellen") te laten plaatsvinden. Mogelijk wilt u toch graag een bespreking op ons kantoor. Dit is vooralsnog mogelijk. Wij beschikken over ruime spreekkamers zodat wij 1,5 meter afstand kunnen houden. Uiteraard verzoeken wij u om bij uw bezoek aan ons kantoor hiermee ook zoveel mogelijk rekening te houden.

Onze medewerkers volgen de hygiënemaatregelen van het RIVM op. Wij begroeten u daarom zonder handen te schudden. Onze medewerkers werken vaker vanuit huis. Medewerkers die hoesten, verkoudheidsklachten of koorts hebben, blijven thuis.

Als u moet hoesten, verkoudheidsklachten of koorts heeft, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met ons kantoor om de afspraak te verzetten. Wij zijn u op een later moment graag weer van dienst. Uiteraard denken wij mee welke oplossingen er zijn als uitstel bezwaarlijk mocht zijn. Voor besprekingen kan de afspraak desgewenst ook telefonisch of via beeldverbinding plaatsvinden.

Voor de ondertekening van de akten, laten wij uitsluitend die personen toe die de akte komen tekenen om het aantal mensen in de spreekkamer zo klein mogelijk te houden (geen adviseurs, familieleden of andere begeleiders). 

In bepaalde gevallen is het ook mogelijk een akte via een volmacht te ondertekenen. 

Notarissen zijn verplicht om personen die een akte tekenen in persoon te identificeren. Dit geldt dus ook als er een volmacht moet worden getekend. Als u een volmacht wilt ondertekenen op ons kantoor voor een akte die bij een andere notaris getekend zal worden, dan verzoeken wij u dringend eerst telefonisch contact op te nemen om daarvoor een afspraak te maken.

Voor noodgevallen – waarin met grote spoed – zaken geregeld moeten worden, verzoeken wij u ook eerst telefonisch contact met ons op te nemen.

Wanneer u stukken wilt afgeven op ons kantoor, kunt u dit bij de receptie doen. Het heeft echter de voorkeur om de stukken digitaal toe te zenden (per e-mail of via ons Online dossier) of in de brievenbus te doen van ons kantoor (bij de oprit naar ons parkeerterrein).

Wij vragen uw begrip voor deze maatregelen en gaan ervan uit dat deze zullen bijdragen aan de bescherming van de gezondheid van ons allemaal. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over het bovenstaande, dan verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen.